Hogyan működik a számhordozás?
Hívószámodat díjmentesen áthozhatod a Telekomhoz, az eredeti (pl.: 20-as vagy 70-es) előhívó számmal együtt.
Hozd át mobil hívószámodat más szolgáltatótól és éld át a Telekom élményt!
Hívószámodat díjmentesen áthozhatod a Telekomhoz, az eredeti (pl.: 20-as vagy 70-es) előhívó számmal együtt.
A számhordozást eIindíthatod online vagy üzleteink egyikében
Válassz a szolgáltatásodhoz díjcsomagot
Te kiválasztod az időpontot, amikor a számhordozást szeretnéd, a többit pedig mi intézzük neked
A szolgáltatás használatához új SIM-kártyát biztosítunk számodra
Kipróbálnád mindet? Költési szinteden belül*, havonta egyszer díjmentesen variálhatod meglévő korlátlan díjcsomagodat, így mindegyik extrát kipróbálhatod.
A Gigaerős Korlátlan Net csomagjainkban az 5G képességet alapból megtalálod.
Fedezd fel a Magenta Moments folyamatosan bővülő ajánlatait a Telekom alkalmazásban, gyűjts szíveket és játssz velük értékes nyereményekért, váltsd azokat exkluzív kedvezményekre! Nézz vissza minden hónapban!
Számhordozás után válassz készüléket, kedvezményesen, 2 év hűségidővel.
*Költési szinteden belül hűségidő alatt is változtathatod a díjcsomagodat, havonta egyszer díjmentesen, ügyintézési költség nélkül. A költési szint a választott díjcsomagok együttes havi díjának összege (kedvezmények nélkül). Ha a vállalt költési szinted alá váltasz, kötbért kell fizetned.
Igen.
A számhordozáskor – számod megtartása mellett – szabadon eldöntheted, hogy Telekom új havi díjas vagy feltöltőkártyás – azaz Domino – csomagot szeretnél-e.
Számhordozási igényedet online vagy üzleteinkben kezdeményezheted, azonban fontos, hogy online csak havi díjas díjcsomagot tudsz választani. Ha üzleteinkben indítanád el a számhordozási igényedet, javasoljuk, hogy a gyors és kényelmes ügyintézés érdekében foglalj időpontot.
A számhordozás a kiválasztott munkanapon 20 és 24 óra között történik, ebben a néhány órában előfordulhat, hogy időszakosan nem fogod tudni használni a szolgáltatásodat. Ebben a néhány órában kell majd a régi SIM-kártyádat kicserélned az új, Telekomos SIM-kártyádra a készülékedben és ezt követően már használhatod is a Telekom mobil hálózatát.
Ha ezen idő elteltével sem tudod használni a szolgáltatásunkat, kérjük, hívd a 0-24-ben elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 1 265 9200 számon, ahol igyekszünk a legrövidebb idő alatt elhárítani a problémát.
A számhordozás folyamata díjmentes.
Online vagy üzleteinkben kezdeményezheted a számhordozást.